Etykiety i naklejki do znakowania produktów
brak zdjęcia

Primera jest producentem naklejek i etykiet służących do oznaczania artykułów. Zajmuje się również produkcją przywieszek. Są one wytwarzane różnymi metodami, tak aby osiągnąć pożądany efekt. W ofercie są na przykład etykiety zawierające kody kreskowe (usuwalne, dwustronne, odporne na temperaturę i wiele innych). Primera gwarantuje profesjonalną obsługę - pomoc w doborze projektu i udzielenie wskazówek związanych ze stroną techniczną znakowania. Firma sprzedaje również urządzenia, które odczytują kody kreskowe oraz wiele innych produktów. Jej celem jest stałe podnoszenie jakości oferowanych produktów.

Dodane: 2015-09-09 Kategoria: Promocja / Materiały Reklamowe
Określ problem





Przeczytaj też:

Krówki reklamowe sposobem na zwiększenie sprzedaży
Krówki reklamowe sposobem na zwiększenie sprzedaży

Kto nie lubi słodyczy? Chyba mało jest osób, które nigdy nie mają ochoty na coś słodkiego. Jak zatem wykorzystać to w reklamie? Rozwiązanie jest bardzo proste, wystarczy zainwestować w krówki reklamowe. Wiadom...

Z gazetką promocyjną dobre ceny zawsze masz na oku
Z gazetką promocyjną dobre ceny zawsze masz na oku

Miniporadnik zakupowy to zbiór informacji, dzięki którym załatwianie codziennych sprawunków stać może się łatwe i przyjemne. To również dobry pomysł na to, jak nie nadwyrężać domowego budżetu. Chcesz wybr...

Bardzo częstym problemem jest duplikacja treści.
Bardzo częstym problemem jest duplikacja treści.

Zdarzają się nieraz sytuacje, w których użytkownicy kradną ze swoich stron tekst. Wtedy następuje tak zwana duplikacja treści, przez co strony są zaniżone w rankingu wyszukiwania Google. Jeżeli chcemy umieści...

Stojaki Point of Sale
Stojaki Point of Sale

Stojaki POS (Point of Sale) to ekspozytory przeznaczone do prezentacji produktów lub ulotek produktowych w sklepach i salonach handlowych. Mogą być one zarówno standardowego typu, bardzo często używanego wtedy do e...

Kubki reklamowe - świetne rozwiązanie dla promocji
Kubki reklamowe - świetne rozwiązanie dla promocji

Niektóre firmy mają tendencje do inwestowania w produkty reklamowe słabej jakości i w dodatku mało przydatne. Kiedy odbiorca dostanie taki gadżet, wcale z niego nie korzysta, a więc z punktu widzenia reklamodawcy ...